1. Postanowienia ogólne

1.1. Niniejszy regulamin zakupów ma na celu dostarczenie informacji o MB „FLERA” („Sprzedawca”) oraz określenie warunków sprzedaży Towarów sprzedawanych w niniejszym sklepie internetowym dla osób dokonujących zakupu towarów („Towary”) w sklepie internetowym silnetradycje.pl ( „Kupujący”). („Regulamin”).

1.2. Niniejszy Regulamin ma zastosowanie do zawarcia każdej umowy pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym dotyczącej sprzedaży Towarów („Umowa”). Kupujący przed złożeniem zamówienia na jakikolwiek Towar w sklepie internetowym ma obowiązek dokładnie zapoznać się z niniejszym Regulaminem i upewnić się, że został on właściwie zrozumiany. Informujemy, że przed realizacją zamówienia Kupujący musi wyrazić zgodę na niniejszy Regulamin oraz Politykę Prywatności, a w przypadku odmowy realizacja zamówienia i zamówienie Produktów nie będzie możliwe.

1.3. Kupującemu zaleca się wydrukowanie niniejszego Regulaminu do wykorzystania w przyszłości.

1.4. Informujemy, że niniejszy Regulamin może ulec zmianie w trybie określonym w Regulaminie. Każdorazowo przy składaniu zamówienia Towaru zalecamy zapoznanie się z Regulaminem, tak aby Kupujący miał pewność, że w pełni rozumie warunki, na jakich zostanie złożone zamówienie w konkretnym przypadku. Ostatnia aktualizacja niniejszego Regulaminu miała miejsce w 2022 r. 20 kwietnia.

1,5. Niniejszy Regulamin, jak również Umowy pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym zawierane są wyłącznie w języku litewskim.

2. Informacje o Sprzedającym

2.1. Regulamin dotyczy zakupu Towarów w sklepie silnetradycje.pl. Sprzedawcą jest MB „FLERA”, litewska firma, prawidłowo zarejestrowana i działająca na terenie Republiki Litewskiej, kod 305415398, adres siedziby Gurių Sodų 10-oji ul. 5, LT-11310 Wilno, kod płatnika VAT LT100013543918, tel. +37069445333, info@silnetradycje.pl. Sprzedawca znajduje się w wykazie podmiotów zajmujących się przetwórstwem żywności prowadzonym przez Państwową Służbę Żywności i Weterynarii, nr identyfikacyjny: 130020511.

2.2. Dane o Sprzedającym gromadzone i przechowywane są w Rejestrze Osób Prawnych, którego kierownikiem rejestru jest Państwowe Centrum Rejestracji Spółek.

3. Towary

3.1. Zdjęcia produktów prezentowane w sklepie internetowym mają charakter poglądowy. Sprzedawca nie może zagwarantować, że ekran urządzenia Kupującego będzie dokładnie odzwierciedlał kolory Towaru, mimo że Sprzedający dołożył wszelkich starań, aby jak najdokładniej oddać kolory Towaru. Kupujący rozumie, że Towar może nieznacznie różnić się od jego zdjęć.

3.2. Opakowanie towaru może różnić się od prezentowanego na zdjęciach w sklepie internetowym.

3.3. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby Kupujący otrzymał wszystkie zamówione towary. W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności, w wyjątkowych przypadkach, gdy niemożność dostarczenia Kupującemu zamówionego towaru, Sprzedawca zobowiązuje się zaoferować produkt analogiczny lub produkt o możliwie zbliżonych cechach. Jeżeli cena analogicznego lub podobnego produktu oferowanego przez Sprzedawcę jest niższa od pierwotnej ceny produktu, Sprzedający ma obowiązek zwrócić Kupującemu różnicę w cenie. Jeżeli Kupujący odmówi przyjęcia towaru, który był oferowany jako analogiczny lub podobny, Sprzedający zobowiązuje się zwrócić Kupującemu wpłacone pieniądze w terminie 5 (pięciu) dni roboczych, jeżeli została dokonana przedpłata.

3.4. Sprzedawca ma prawo ustalić minimalną i/lub maksymalną ilość zamówienia Produktu dla poszczególnych produktów w trakcie jednego zamówienia.

4. Przetwarzanie danych osobowych

4.1. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Kupującego zgodnie z Polityką Prywatności. Zważywszy, że Polityka Prywatności wskazuje istotne postanowienia Regulaminu, zaleca się Kupującemu dokładne zapoznanie się z nimi i upewnienie się, że wszystkie postanowienia Polityki Prywatności są dla niego zrozumiałe i akceptowalne.

5. Zawarcie umowy kupna-sprzedaży

5.1. W sklepie internetowym Kupujący mogą dokonać zakupu Towarów:

a) osoby fizyczne, które ukończyły 18 (osiemnaście lat);

b) osoby fizyczne, które ukończyły 14 (czternaście) a 18 (osiemnaście) lat, jeżeli otrzymały zgodę rodziców lub opiekunów, z wyjątkiem przypadków, gdy dysponują środkami osobistymi;

5.2. Akceptując niniejszy Regulamin Osoba potwierdza, że ​​posiada prawo do zakupu Towarów w tym sklepie internetowym.

5.3. Ustalony przez Sprzedawcę tryb zamawiania Towaru daje Kupującemu możliwość sprawdzenia i poprawienia błędów przed złożeniem ostatecznego zamówienia. Zaleca się, aby Kupujący dokładnie zapoznał się ze złożonym zamówieniem i sprawdzał je na każdym etapie składania zamówienia.

5.4. Każde zamówienie traktowane jest jako umowa kupna-sprzedaży zawarta pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą. Po złożeniu zamówienia do kupującego wysyłany jest e-mail potwierdzający otrzymanie zamówienia.

5.5.  Zamówienie należy opłacić przed lub w trakcie dostawy towaru. Zamówienie zostaje jednostronnie anulowane przez Sprzedawcę w przypadku:

a) w przypadku wyboru sposobu płatności z góry – przed realizacją zamówienia Kupujący nie dokonuje zapłaty za zamówienie, tj. w przypadku, gdy Sprzedający nie otrzyma płatności od instytucji płatniczej Kupującego;

b) wybierając sposób płatności w trakcie dostawy – Kupujący nie płaci za zamówienie Sprzedającemu (jego przedstawicielowi) w trakcie realizacji zamówienia;

5.7. Po przygotowaniu zamówienia Sprzedawca wysyła Kupującemu wiadomość e-mail i/lub krótką wiadomość SMS informującą o wysłaniu Towaru do Kupującego.

5.8. Każda Umowa (zamówienie) zawarta pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą podlega rejestracji i przechowywaniu w bazie sklepu internetowego w oparciu o zatwierdzoną Politykę Prywatności. Jeżeli Kupujący korzysta z usług sklepu elektronicznego, uważa się, że Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie prawdziwych i zgodnych z prawdą danych osobowych Kupującego, które zostały przekazane Sprzedawcy Kupującego.

6. Prawo do zmiany regulaminu

6.1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany, uzupełnienia lub uzupełnienia Regulaminu z ważnych przyczyn (tj. uwzględnienia zmian przepisów prawa i/lub norm prawnych, zmian nowych i/lub istniejących usług, warunków płatności itp.).

6.2. Każdorazowo przy zamówieniu Towaru, w celu zawarcia Umowy pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym, obowiązuje wersja Regulaminu obowiązująca w danym momencie.

6.3. W przypadku zmiany Regulaminu Sprzedawca poinformuje Kupującego drogą elektroniczną o zmianie Regulaminu, a termin zmiany zostanie wskazany w pkt. 1.4 Regulaminu.

7. Wymiana towaru, zwrot, odstąpienie od umowy i towar bezzwrotny

Wymiana i zwrot towaru:

7.1. W żądaniu Kupujący wskazuje numer zamówienia, przyczynę (brak Produktu lub inną przyczynę), z powodu której zakupiony produkt nie satysfakcjonuje Kupującego oraz jedno z postanowień art. 6.362 Kodeksu Cywilnego RP. Litwa (jeżeli zakupiono produkt o odpowiedniej jakości) lub art. 6.363 część 7 (jeżeli zakupiono produkt o nieodpowiedniej jakości) określiły wymagania.

7.2.  Kupujący odpowiada za prawidłowy montaż i opakowanie zwracanego Produktu. Za właściwe opakowanie uważa się opakowanie zabezpieczające ilość i jakość Produktu podczas transportu.

7.3. We wszystkich przypadkach zwrotu Kupujący powinien najpierw skontaktować się z silnytradycje.pl z podanymi kontaktami i dopiero po otrzymaniu informacji od przedstawiciela sklepu dokonać zwrotu za pośrednictwem firmy kurierskiej, co zawsze zleca Sprzedający.

Odstąpienie od umowy:

7.4. Kupujący ma prawo, bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów innych niż określone w art. 6.22811 Kodeksu cywilnego Republiki Litewskiej, w ciągu czternastu dni odstąpić od umowy zawartej na odległość, chyba że zastrzeżono, że Towar nie podlega zwrotowi (część wykazu towarów jakościowych nie podlegających zwrotowi zawarta jest w pkt. 7.13 niniejszego Regulaminu).

7,5. Kupujący zawiadamia Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia, w którym określa swoją decyzję o odstąpieniu od umowy.

7.6. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Kupujący poinformował o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy, zwróci Kupującemu wpłacone pieniądze wraz z kosztami dostawy

7.7. Sprzedawca dokonuje zwrotu Kupującemu przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Kupujący w pierwotnej transakcji płatniczej, chyba że Kupujący wyraźnie zgodzi się na inny sposób.

7.8. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Kupujący ma obowiązek niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w terminie 14 dni od tego dnia, od dnia powiadomienia o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy, przekazać towar Sprzedającemu, tj. przekazania towaru zamówionej przez Sprzedawcę firmie kurierskiej, która przyjedzie odebrać towar od Kupującego. Sprzedawca ma prawo nie zwrócić zapłaty do czasu zwrotu Towaru lub przedstawienia dowodu wysłania Towaru do Sprzedawcy.

Przedmioty bezzwrotne:

7.9 Punkt 15 Regulaminu Handlu Detalicznego stanowi, że produkty spożywcze odpowiedniej jakości nie podlegają wymianie ani zwrotowi.

7.10. Przy zakupie na odległość wykaz towarów nie podlegających zwrotowi określony jest w art. 6.228 ust. 10 ust. 2 Kodeksu cywilnego Republiki Litewskiej. Będące odpowiedniej jakości i zakupione na odległość nie podlegają zwrotowi:

a) towary łatwo psujące się (produkty spożywcze);

b) towary produkowane na indywidualne zamówienie i wymiary;

c) inne (cała lista Towarów nie podlegających zwrotowi znajduje się pod linkiem: https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.8A39C83848CB/asr

8. Dostawa

8.1. Towar dostarczany jest Kupującemu za pośrednictwem wybranej przez Sprzedawcę firmy transportowej/kuriera.

8.2. Wybierając usługę dostawy Towaru na adres wskazany przez Kupującego w trakcie składania zamówienia, Kupujący zobowiązuje się do wskazania dokładnego miejsca dostawy Towaru.

8.3. Własność Produktu przechodzi na Kupującego z chwilą przekazania Towaru Kupującemu przez kuriera. Ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru przechodzi na Kupującego z chwilą przyjęcia Towaru przez on lub przez niego wyznaczoną osobę, z wyjątkiem kuriera.

8.4. W trakcie dostawy Towaru Kupujący lub w zależności od przypadku przedstawiciel Kupującego ma obowiązek sprawdzić stan opakowania Towaru wspólnie z przedstawicielem firmy transportowej/kuriera. W przypadku, gdy przesyłka jest ewidentnie uszkodzona lub uszkodzona, Kupujący ma obowiązek odmówić przyjęcia przesyłki i powiadomić o tym Sprzedawcę telefonicznie +370 69445333 i/lub e-mailem. e-mailem na adres info@silnetradycje.pl.

8,5. Jeżeli Towar nie zostanie przyjęty przez Kupującego, Kupujący zobowiązany jest podać dane osoby, która przyjmie Towar w trakcie wypełniania informacji o dostawie zamówienia.

8.6. Kupujący ma obowiązek niezwłocznie (nie później niż w ciągu 48 godzin) od chwili dostarczenia Towaru sprawdzić opakowanie, ilość, asortyment i kompletność Towaru. Jeżeli Kupujący nie dopełni tego obowiązku w wyznaczonym terminie i nie zgłosi Sprzedawcy roszczeń, uważa się, że opakowanie Towaru jest odpowiednie, a ilość, asortyment i kompletność odpowiadają warunkom Umowy.

9. Cena Produktu i koszty dostawy

9.1. Ceny produktów będą takie same jak w sklepie internetowym. Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby ceny Towarów były prawidłowe w chwili złożenia zamówienia przez Kupującego.

9.2. Ceny Produktów mogą ulec zmianie, jednak zmiany te nie będą miały wpływu na już zawarte Umowy.

9.3. Ceny towarów podawane są z uwzględnieniem podatku VAT (o ile ma zastosowanie) według stawki obowiązującej w danym czasie na terenie Republiki Litewskiej.

9.4. Kupujący ma prawo anulować zamówienie. Kupujący ma prawo skontaktować się ze Sprzedawcą i zażądać anulowania zamówienia. Zapłacona kwota jest zwracana Kupującemu przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty do zapłaty za złożone zamówienie. Jeżeli zamówienie Kupującego zostało już odebrane lub jest w trakcie realizacji, w takim przypadku Kupujący może zostać zobowiązany do uiszczenia opłat za wysyłkę i opakowanie.

10. Płatność

10.1. Kupujący może zapłacić za Towar:

a) korzystania z bankowości elektronicznej;

b) poprzez przelew na konto Sprzedawcy;

c) gotówką lub kartą płatniczą kurierowi;

10.2. W przypadku płatności przez Kupującego przelewem na konto Sprzedającego, Kupujący zobowiązany jest podać w miejscu docelowym płatności numer zamówienia nadany Kupującemu.

10.3. Sklep internetowy Tax Free nie świadczy usług.

11. Obowiązki kupującego

11.1. Kupujący zobowiązuje się do podania w formularzu rejestracyjnym wyłącznie prawidłowych i kompletnych danych. Jeżeli dane podane w formularzu rejestracyjnym ulegną zmianie, Kupujący ma obowiązek ich niezwłocznej aktualizacji.

11.2. Kupujący zobowiązuje się do uczciwego i prawidłowego korzystania ze sklepu internetowego, nie zakłócając jego pracy i stabilnego funkcjonowania. Jeżeli Kupujący nie dopełni tego obowiązku, Sprzedający ma prawo, po uprzedzeniu Kupującego na wskazane przez niego adresy kontaktowe i jedynie w przypadku istotnych naruszeń (zagrożenie lub wyrządzenie szkody Sprzedającemu, innym Kupującym lub osobom trzecim), stabilność i bezpieczeństwo sklepu internetowego poprzez jego działanie lub zaniechanie), ograniczyć, zawiesić (wyłączyć) zdolność Kupującego do korzystania ze sklepu internetowego i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne straty Kupującego z tym związane.

11.3. Kupujący ma obowiązek zapłacić za zamówiony Towar i odebrać go zgodnie z procedurą określoną w niniejszym Regulaminie.

11.4. Pomimo obowiązków przewidzianych w pozostałych punktach Regulaminu, Kupujący zobowiązuje się sprawdzić Towar w ciągu 48 godzin od jego otrzymania i upewnić się, że otrzymany Towar jest tym, który zamówił.

11,5. Kupujący ma obowiązek przestrzegać pozostałych wymagań określonych w niniejszym Regulaminie i aktach prawnych Republiki Litewskiej.

12. Obowiązki sprzedawcy

12.1. Sprzedawca zobowiązuje się:

a) dołożyć starań, aby Kupujący mógł prawidłowo korzystać z usług świadczonych przez sklep internetowy;

b) szanować prywatność Kupującego, przetwarzać dane osobowe Kupującego wyłącznie w sposób określony w niniejszym Regulaminie, Polityce Prywatności oraz aktach prawnych Republiki Litewskiej.

12.2. Sprzedawca zobowiązuje się do przestrzegania wszelkich wymogów przewidzianych w niniejszym Regulaminie.

13. Gwarancja jakości produktu, procedura rozstrzygania sporów

Artykuły nieżywnościowe:

13.1. Jeżeli zakupiony przedmiot jest złej jakości:

13.1.1. Zgodnie z art. 6.363 ust. 7 Kodeksu cywilnego Republiki Litewskiej Kupujący, któremu sprzedano wadliwy Produkt, ma prawo:

a) żądać od Sprzedającego nieodpłatnego usunięcia wady rzeczy (naprawy rzeczy);

b) żądać od Sprzedającego nieodpłatnej wymiany rzeczy o nieodpowiedniej jakości na rzecz o odpowiedniej jakości;

c) zażądać od Sprzedającego odpowiedniego obniżenia ceny;

d) jednostronnie odstąpić od umowy i żądać zwrotu zapłaconej ceny. Kupującemu nie przysługuje jednak prawo odstąpienia od umowy, jeżeli brak rzeczy jest nieistotny.

13.1.2. W przypadku sporu dotyczącego nieistotności stwierdzonej wady jakościowej produktu, wada jakościowa produktu jest każdorazowo oceniana indywidualnie, biorąc pod uwagę, czy wadę można usunąć, a jeśli tak, jakim kosztem pracy i czasu można ją usunąć jaki wpływ ma usunięcie wady na przyszły stan rzeczy i jaki wpływ na uzyskanie przez korzystającego prawa do korzystania z rzeczy ma usunięcie wady.

13.2. Wymiana i zwrot towaru wysokiej jakości:

13.2.1. Jeżeli Produkt jest odpowiedniej jakości, zgodnie z art. 6.362 Kodeksu cywilnego Republiki Litewskiej, Kupujący ma prawo w ciągu 14 dni od wydania mu rzeczy nieżywnościowych, do wymiany zakupione rzeczy o podobnych wymiarach, kształcie, kolorze, modelu lub kompletności w miejscu zakupu lub w innym miejscu wskazanym przez Sprzedającego, albo zwrócić rzecz Sprzedającemu i odzyskać zapłaconą za nią cenę.

13.2.2. Żądanie Kupującego dotyczące wymiany lub zwrotu Produktu zostaje spełnione, jeżeli Produkty nie były używane, są w stanie nieuszkodzonym, zachowały się ich właściwości użytkowe, Produkt nie utracił swojego wyglądu handlowego, a Kupujący posiada dowód potwierdzający, że zakupił rzecz od sprzedawcy. konkretnego Sprzedającego.

13.3. Zwracany towar odpowiedniej jakości musi być nieużywany i nieuszkodzony, w przeciwnym razie sprzedawca ma prawo nie przyjąć takiego towaru.

13.4. W punkcie 17 Regulaminu Handlu Detalicznego znajduje się wykaz towarów odpowiedniej jakości, które można zwrócić jedynie za zgodą sprzedawcy. Z powyższym regulaminem można zapoznać się pod linkiem: https://www.e-tar.lt/portal/legalAct.html?documentId=712337a0164711e4afafe56485a7e49a.

13,5. Zgodnie z postanowieniami art. 6.338 Kodeksu cywilnego Republiki Litewskiej, Kupujący może w każdym przypadku zgłosić Sprzedającemu wady Produktu w terminie dwóch lat (rękojmia zgodnie z prawem).

Produkty żywieniowe:

13.6. Produkty spożywcze wysokiej jakości nie podlegają wymianie ani zwrotowi (szczegóły – patrz Regulamin 7.11-12).

13,7. Jeśli zakupiony przedmiot jest złej jakości:

13.7.1. W przypadku zakupu produktu spożywczego złej jakości należy w pierwszej kolejności niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą pisemnie (e-mail info@silnetradycje.pl) wraz z żądaniem, przesyłając Produkt oraz dokument potwierdzający zakup.

13.7.2. W żądaniu należy wskazać wady produktu spożywczego oraz wybraną przez użytkownika prośbę (wymiana produktu na produkt dobrej jakości lub zwrot zapłaconych pieniędzy).

13.7.3. Jeżeli spór ze sprzedawcą nie może zostać rozwiązany polubownie, konsument ma prawo zwrócić się do Państwowej Służby Żywności i Weterynarii w sprawie jakości produktów spożywczych.

Według Rządu Republiki Litewskiej w 2000 r 28 czerwca uchwałą nr. 744 (tekst Uchwały Nr 638 Rządu Republiki Litewskiej z dnia 1 czerwca 2011 r.) zatwierdzonego Regulaminu Państwowej Służby Żywnościowej i Weterynaryjnej 8.1. pkt Państwowa Służba Żywności i Weterynarii rozpatruje skargi konsumentów, ich organizacji, innych zainteresowanych instytucji i organizacji dotyczące żywności niespełniającej wymogów bezpieczeństwa, jakości, oznakowania, podawania informacji o towarze, w tym wskazania ceny i innych obowiązkowych wymagań, podawania niebezpieczne usługi związane z obsługą żywności.

13.8. Jeżeli Kupujący i Sprzedający nie osiągną polubownego porozumienia w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji Kupującego, Kupujący ma wobec Sprzedającego roszczenie majątkowe, a także nie zgodzi się z odpowiedzią Sprzedającego na zgłoszoną reklamację, Kupujący ma prawo zwrócić się do podmiotu zajmującego się sporami konsumenckimi pozasądowo tj. Państwowy Urząd Ochrony Praw Konsumentów.

14. Odpowiedzialność

14.1. Kupujący ponosi odpowiedzialność za czynności dokonywane przy wykorzystaniu sklepu internetowego, w tym m.in. za prawidłowość danych podanych w formularzu rejestracyjnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z błędności lub niedokładności danych podanych w formularzu rejestracyjnym.

14.2. Po zarejestrowaniu się w sklepie internetowym Kupujący jest odpowiedzialny za przechowywanie i/lub przekazywanie swoich danych logowania podmiotom trzecim. Jeżeli z usług świadczonych przez sklep internetowy korzystają osoby trzecie, które z winy lub niedbalstwa Kupującego połączyły się ze sklepem internetowym poprzez dane logowania Kupującego, Sprzedający uważa taką osobę za Kupującego i Kupujący odpowiada za wszelkie działań takiej osoby trzeciej dokonanych w sklepie internetowym.

14.3. Sprzedawca, o ile nie stoi to w sprzeczności z obowiązującymi aktami prawnymi, zwolniony jest od wszelkiej odpowiedzialności w przypadkach, gdy powstaną straty na skutek nie zapoznania się przez Kupującego, niezależnie od zaleceń Sprzedającego i jego obowiązków, z niniejszym Regulaminem, Polityką Prywatności oraz inne dokumenty określone w niniejszym Regulaminie, choć dano mu taką możliwość.

14.4. Strony ponoszą odpowiedzialność za naruszenie Umowy zawartej przy wykorzystaniu sklepu internetowego w trybie określonym przez akty prawne Republiki Litewskiej.

14,5. W przypadku naruszenia przez Sprzedawcę postanowień niniejszego Regulaminu odpowiada on za szkodę lub straty poniesione przez Kupującego, powstałe jako przewidywalna konsekwencja naruszenia niniejszego Regulaminu. Szkodę lub stratę uważa się za przewidywalną, jeżeli stanowi oczywistą konsekwencję naruszenia przez Sprzedawcę (z wyjątkiem przypadków siły wyższej) lub jeżeli taka szkoda lub strata została stwierdzona przez Sprzedającego i Kupującego przy zawarciu Umowy.

14.6. Sprzedawca dostarcza Towary wyłącznie do użytku domowego i osobistego. Kupujący zobowiązuje się nie wykorzystywać Towarów na sprzedaż do celów handlowych, biznesowych lub odsprzedaży, a Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za utracone zyski, straty biznesowe, zakłócenia w działalności gospodarczej lub straty wynikające z utraconej możliwości biznesowej.

15. Zdarzenia niekontrolowane

15.1. Strona nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nieterminowe wykonanie Umowy lub jakichkolwiek zobowiązań wynikających z Umowy, jeżeli niewykonanie lub opóźnienie wynika ze zdarzeń od niej niezależnych.

15.2. Przez wydarzenie pozostające poza kontrolą kraju rozumie się wszelkie działania lub zdarzenia pozostające poza rozsądną kontrolą kraju (wojna, klęska żywiołowa (silne burze, cyklony, powodzie morskie i rzeczne, wyładowania atmosferyczne), bojkoty, strajki, działania władz publicznych itp. – czynności przewidziane w Kodeksie cywilnym Republiki Litewskiej z dnia 15.07.1996 r. i 31.03.1997 r. Uchwały Rządu odpowiednio nr 840 i nr 222 oraz inne akty prawne obowiązujące w Republice Litewskiej )

15.3. W przypadku wystąpienia zdarzenia niezależnego od Sprzedającego, mającego wpływ na należyte wykonanie zobowiązań Sprzedającego wynikających z Umowy:

a) Sprzedawca niezwłocznie poinformuje o tym Kupującego.

b) Wykonywanie zobowiązań Sprzedającego wynikających z Umowy zostanie zawieszone, a termin wykonania zobowiązań ulegnie przedłużeniu o czas trwania zdarzeń niezależnych od Sprzedającego. Jeżeli zdarzenia niezależne od Sprzedającego mają wpływ na dostawę Towaru Kupującemu, Sprzedawca ustali nowy termin dostawy po ustaniu zdarzeń niezależnych od Sprzedającego.

 

16. Przesyłanie informacji

16.1. Użyte w regulaminie określenie „w formie pisemnej” obejmuje również wiadomości e-mail.

16.2. Kupujący w celu pisemnego kontaktu ze Sprzedawcą lub w przypadku, gdy Regulamin przewiduje obowiązek Kupującego kontaktu ze Sprzedawcą w formie pisemnej, przesyła Sprzedającemu wiadomość e-mail na adres info@silnetradycje.pl lub list polecony na adres MB “FLERA” – Gurių Sodų 10-oji g. 5, LT-11310 Wilno

16.3. Wszelkie powiadomienia Sprzedający przesyła Kupującemu na adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym Kupującego.

16.4. Zaznaczając „Wyrażam zgodę na otrzymywanie promocji i aktualności Silnetradycje.pl e-mailem” drogą pocztową”, Kupujący oświadcza, że ​​wyraża zgodę na otrzymywanie od Sprzedającego pod podany adres informacji i materiałów reklamowych o usługach, towarach, za pomocą wiadomości SMS oraz połączenia telefonicznego na podany numer telefonu komórkowego i/lub poczty elektronicznej.

17. Inne postanowienia

17.1. Do każdej Umowy zawartej pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym stosuje się niniejszy Regulamin wraz z dokumentami w nim wyraźnie określonymi. Wszelkie odstępstwa od niniejszego Regulaminu są ważne tylko wtedy, gdy zostaną sformalizowane w formie pisemnej.

17.2. Kupującemu, kierując się aktami prawnymi Republiki Litewskiej, przysługują pewne prawa związane z Towarem o nieodpowiedniej jakości. Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie powinno być interpretowane jako ograniczające lub ograniczające korzystanie z takich praw.

17.3. Sprzedający ma prawo przenieść swoje prawa i obowiązki wynikające z Umowy na osobę lub osoby trzecie, jednakże takie przeniesienie praw i obowiązków nie będzie miało wpływu na prawa Kupującego i obowiązki Sprzedającego wynikające z niniejszego Regulaminu. W przypadku takiego przeniesienia Sprzedawca poinformuje Kupującego, podając informację o przelewie w sklepie internetowym.

17.4. Kupujący nie ma prawa cedować ani przenosić całości lub części praw i obowiązków wynikających z niniejszego Regulaminu na osobę lub osoby trzecie bez pisemnej zgody Sprzedawcy.

17,5. Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostanie uznane przez sąd za niezgodne z prawem, nieważne lub niewykonalne, pozostałe postanowienia niniejszego Regulaminu zachowują pełną moc i skuteczność. Każde postanowienie niniejszego Regulaminu, uznane za niezgodne z prawem, nieważne lub niewykonalne jedynie w części lub w określonym zakresie, pozostanie w mocy w zakresie, w jakim nie zostało uznane za niezgodne z prawem, nieważne lub niewykonalne.

17,6. O ile w niniejszym Regulaminie nie postanowiono inaczej, jakiekolwiek opóźnienie Sprzedającego w wykonaniu uprawnienia wynikającego z niniejszej Umowy nie stanowi zwolnienia Kupującego z wykonania obowiązku ani zrzeczenia się tego prawa, a oddzielnego lub częściowego wykonania jakiegokolwiek zobowiązania lub odrębne lub częściowe skorzystanie z któregokolwiek prawa nie oznacza, że ​​obowiązek ten nie zostanie wykonany lub że prawo to nie będzie mogło być dalej wykonywane.

17,7. Do niniejszego Regulaminu i stosunków pomiędzy stronami zgodnie z niniejszym Regulaminem (w tym kwestie zawarcia, ważności, nieważności, wykonania i rozwiązania Umowy) ma zastosowanie prawo Republiki Litewskiej i jest interpretowane w oparciu o prawo Republiki Litewskiej.

17.8. Wszelkie spory, spory lub roszczenia wynikające z niniejszego Regulaminu lub związane z niniejszym Regulaminem, jego naruszeniem, wypowiedzeniem lub ważnością będą ostatecznie rozstrzygane w trybie określonym przez akty prawne Republiki Litewskiej według adresu siedziby Kupującego .

17.9. Wszelkie informacje tekstowe i graficzne publikowane w sklepie elektronicznym mocnetradycje.pl są chronione zgodnie z prawem Republiki Litewskiej i stanowią własność intelektualną Sprzedawcy.

POLITYKA PRYWATNOŚCI SILNETRADYCJE.PL

 

1. Postanowienia ogólne

1.1. MB „FLERA” (silnetradycje.pl) zobowiązuje się do ochrony i poszanowania Twojej prywatności. Dokładamy wszelkich starań, aby przetwarzanie przez nas danych osobowych było zgodne z rozporządzeniem z 2016 r 27 kwietnia Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylające dyrektywę 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

1.2. Administratorem danych osobowych Kupującego jest MB „FLERA”, NIP 305415398, adres Gurių Sodų 10-oji ul. 5, LT-11310 Wilno, e-mail napisz na adres info@silnetradycje.pl.

1.3. Prosimy o zapoznanie się z niniejszą Polityką prywatności, aby zrozumieć cele, dla których zbieramy Twoje dane, a także sposób, w jaki je wykorzystujemy. Ostatnia aktualizacja niniejszego Regulaminu miała miejsce w 2022 r. 20 kwietnia

1.4. Odwiedzając witrynę silnetradycje.pl prosimy o potwierdzenie, że wyrażasz zgodę na używanie plików cookies na warunkach określonych w niniejszej Polityce prywatności.

2. Jak wykorzystujemy Twoje dane

Jak wykorzystujemy dane?

Cele. Dlaczego ich używamy?

2.1. Twoje imię i nazwisko, adres płatnika, adres dostawy oraz dane kontaktowe (Twój adres e-mail, numer telefonu, konto na Facebooku)

Kontaktując się z numerem telefonu, który podałeś przy składaniu zamówienia, zamawiając produkt i wprowadzając swoje dane, ale nie dokonując płatności.

Dane w tym celu będziemy przechowywać nie dłużej niż 2 (dwa) lata od zakończenia komunikacji z Tobą.

Jest to konieczne, abyśmy mogli skorzystać z podanego przez Ciebie numeru telefonu, aby skontaktować się z Tobą i pomóc Ci w dokończeniu rozpoczętego procesu płatności lub odpowiedzieć na Twoje pytania. Realizujemy w ten sposób nasz prawnie uzasadniony interes polegający na dostarczaniu wysokiej jakości usług spełniających Twoje oczekiwania, zapewniając Ci możliwość zakupu potrzebnego Ci towaru. W każdej chwili możesz wyrazić sprzeciw wobec takiego wykorzystania Twoich danych, wysyłając wiadomość e-mail na adres info@silnetradycje.pl lub w trakcie rozmowy.

Dostarczenie zakupionego towaru do wskazanego przez Ciebie płatnika i/lub adresu dostawy, przygotowanie zamówienia i wystawienie faktury.

Dane w tym celu będziemy przechowywać nie dłużej niż 10 (dziesięć) lat od dnia zawarcia transakcji.

Jest to konieczne, abyśmy mogli wywiązać się z naszych zobowiązań umownych wobec Ciebie. Jeżeli nie podasz swojego imienia, nazwiska, adresu i danych kontaktowych, nie będziemy mogli wysłać Ci ani umożliwić odbioru zamówionego towaru.

Wysyłając Ci informacje o naszych nowych produktach i usługach e-mailem, wiadomościami SMS, Facebookiem i innymi platformami lub pocztą tradycyjną, dzwoniąc pod podany przez Ciebie numer telefonu.

Dane w tym celu będziemy przechowywać nie dłużej niż 2 (dwa) lata od dnia otrzymania Twojej zgody lub do czasu jej wycofania.

W ten sposób dążymy do tego, abyś zawsze miał dostęp do najświeższych informacji, które udostępniamy wyłącznie za Twoją zgodą.
Zgodę na takie wykorzystywanie Twoich danych możesz w każdej chwili wycofać wysyłając wiadomość e-mail na adres info@flerasilnetradycje.pl lub korzystając z linku umożliwiającego wycofanie zgody znajdującego się w wiadomości przesłanej do Ciebie e-mailem lub w trakcie rozmowy.

Wysyłając wiadomości SMS, e-mail związane z naszymi usługami, np. najświeższe informacje o zamówieniu oraz ankiety mające na celu ocenę jakości usług.

Dane w tym celu będziemy przechowywać nie dłużej niż 2 (dwa) lata od zakończenia komunikacji z Tobą.

Jest to konieczne, abyśmy mogli wywiązać się z naszych zobowiązań umownych wobec Ciebie (kiedy zamówiony towar zostanie dostarczony). Przeprowadzamy ankiety oceniające jakość usług w celu doskonalenia jakości usług. W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania takich ankiet, wysyłając wiadomość e-mail na adres info@silnetradycje.pl lub klikając link rezygnacji znajdujący się w wiadomości e-mail lub podczas czatu.

Organizując konkursy.

Dane w tym celu będziemy przechowywać nie dłużej niż 2 (dwa) lata od zakończenia konkursu, a w przypadku wygranej nagrody – nie dłużej niż 10 (dziesięć) lat od dnia przekazania nagrody.

Jest to konieczne, abyśmy mogli wypełnić nasze zobowiązania umowne wobec Ciebie; ponieważ bez możliwości wykorzystania Twoich danych nie będziesz mógł wziąć udziału w konkursie i wygrać. W przypadku wygrania nagród przetwarzamy dane osobowe w celu wypełnienia wymogów obowiązujących nas aktów prawnych.

Do zapobiegania i wykrywania oszustw.

 Dane w tym celu będziemy przechowywać nie dłużej niż 3 (trzy) lata od dnia ostatniego logowania na nasze konto lub nie dłużej niż 10 (dziesięć) lat od dnia realizacji transakcji (w zależności, która data jest późniejsza).

Jest to konieczne, aby zapobiegać oszustwom i je wykrywać, aby chronić Ciebie i nasz sklep internetowy.

2.2. Informacje o Twoich zainteresowaniach, mieście zamieszkania, płci i dacie urodzenia

Wysyłając Ci ankiety mające na celu ocenę jakości usług.

Dane w tym celu będziemy przechowywać nie dłużej niż 2 (dwa) lata od dnia otrzymania Twojej zgody lub do czasu jej wycofania.

Jest to niezbędne w celu prowadzenia ankiet mających na celu ocenę i doskonalenie jakości usług. W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania takich ankiet, wysyłając wiadomość e-mail na adres info@silnetradycje.pl lub klikając link rezygnacji znajdujący się w wiadomości e-mail lub podczas czatu.

2.3.         Informacja o płatności

Przyjmowanie i zwracanie pieniędzy.

Dane w tym celu będziemy przechowywać nie dłużej niż 10 (dziesięć) lat od daty operacji.

Jest to konieczne, abyśmy mogli wypełnić nasze zobowiązania umowne.

Do zapobiegania i wykrywania oszustw.

Dane w tym celu będziemy przechowywać nie dłużej niż 2 (dwa) lata od dnia ostatniego logowania do konta lub nie dłużej niż 10 (dziesięć) lat od dnia realizacji transakcji (w zależności, która data jest późniejsza).

Jest to konieczne, aby zapobiegać oszustwom i je wykrywać, aby chronić Ciebie i nasz sklep internetowy.

2.4. Historia komunikacji z nami (Informacje przekazywane przez Ciebie np. telefonicznie (rozmowa telefoniczna lub za pomocą poczty elektronicznej)

Świadczenie usług i wsparcia w celu zapewnienia spójnej i dobrej jakości usług oraz ochrony naszych interesów.

Dane w tym celu będziemy przechowywać nie dłużej niż 2 (dwa) lata od zakończenia komunikacji.

Jest to konieczne, abyśmy mogli wywiązywać się z naszych zobowiązań umownych na najwyższym poziomie i posiadać dowody w przypadku sporu dotyczącego jakości usług i/lub wypełnienia Twoich zobowiązań umownych.

2.5. Historia zakupów i działań (Twoje zakupy, zamówienia, zapisane towary i Twoje działania za pośrednictwem poczty e-mail, strony internetowej)

Towary na sprzedaż dla Ciebie.

Dane w tym celu będziemy przechowywać nie dłużej niż 2 (dwa) lata od dnia ostatniego logowania się na koncie lub daty ostatniej transakcji (w zależności od tego, która data jest późniejsza).

Jest to konieczne, abyśmy mogli wywiązać się z naszych zobowiązań umownych (w tym celu wykorzystujemy wyłącznie historię zakupów).

Zapewnienie serwisu i wsparcia, a także obsługa zwrotów pieniędzy.

Dane w tym celu będziemy przechowywać maksymalnie przez 2 (dwa) lata od daty ostatniego logowania na konto lub daty ostatniej transakcji (w zależności od tego, co nastąpi później).

Jest to konieczne, abyśmy mogli wywiązać się z naszych zobowiązań umownych wobec Ciebie (wykorzystujemy w tym celu wyłącznie Twoją historię zakupów).

Podczas wysyłania e-maila pisma dotyczące porzuconego koszyka.

Dane w tym celu będziemy przechowywać nie dłużej niż 90 (dziewięćdziesiąt) dni od dnia ostatniego zalogowania się na konto lub do chwili rezygnacji z otrzymywania tego typu wiadomości e-mail. listy.

Jest to konieczne, abyśmy mogli przypomnieć Ci, że przedmiot został pozostawiony. Realizujemy w ten sposób nasz prawnie uzasadniony interes – świadczenie wysokiej jakości usług spełniających Państwa oczekiwania. W każdej chwili możesz zrezygnować z takiego wykorzystywania danych, pisząc na adres info@silnetradycje.pl lub korzystając z linku rezygnacji z subskrypcji znajdującego się w wiadomości przesłanej do Ciebie e-mailem lub w trakcie rozmowy.

Wysyłając Ci ankiety e-mailowe mające na celu ocenę jakości usług.

Dane w tym celu będziemy przechowywać nie dłużej niż 2 (dwa) lata od Twojego ostatniego logowania na konto lub do momentu rezygnacji z otrzymywania ankiet.

Ankiety oceniające jakość usług. Jest nam to potrzebne ze względu na prawnie uzasadniony interes firmy polegający na poprawie jakości naszych usług. W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania takich ankiet, wysyłając wiadomość e-mail na adres info@silnetradycje.pl lub klikając link rezygnacji znajdujący się w wiadomości e-mail lub podczas czatu.

2.6. Informacje o Twoim urządzeniu

(Informacje, które nam przekazujesz podczas przeglądania naszej witryny internetowej lub korzystania z naszych aplikacji, w tym adres protokołu internetowego (IP) i typ urządzenia, rozdzielczość ekranu oraz (jeśli zdecydujesz się udostępnić nam informacje) dane o Twojej lokalizacji, a także informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny i aplikacji)

Aby ulepszyć nasze aplikacje i stronę internetową oraz ustawić dla Ciebie domyślne preferencje.

Dane w tym celu będziemy przechowywać nie dłużej niż 2 (dwa) lata od dnia ostatniego logowania na konto lub daty ostatniej transakcji (w zależności od tego, która data jest późniejsza).

W ten sposób dążymy do zapewnienia jak najprzyjemniejszych doświadczeń zakupowych.

Aby chronić Twoją witrynę i aplikacje.

Dane w tym celu będziemy przechowywać nie dłużej niż 2 (dwa) lata od dnia ostatniego logowania na nasze konto lub nie dłużej niż 10 (dziesięć) lat od dnia realizacji transakcji (w zależności, która data jest późniejsza).

Jest to konieczne, aby zapobiegać oszustwom i je wykrywać, aby chronić Ciebie i nasz sklep internetowy.

 

2.7. Twoje dane osobowe wykorzystujemy w celach określonych w niniejszej Polityce Prywatności oraz w przypadkach, gdy jest to niezbędne do realizacji lub obrony roszczeń prawnych. Z tego względu przetwarzamy Twoje dane osobowe w oparciu o prawnie uzasadniony interes, w celu ochrony i zapewnienia praw naszych, Twoich i innych osób.

2.8. Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe również wtedy, gdy jest to niezbędne do wywiązania się z ciążącego na nas obowiązku prawnego lub ochrony żywotnych interesów Twoich lub innej osoby fizycznej.

3. Jakie dane osobowe przekazujemy podmiotom trzecim

3.1. Twoje dane osobowe będziemy przekazywać podmiotom trzecim tylko w niezbędnych przypadkach.

3.2. Twoje dane osobowe możemy przekazywać następującym kategoriom odbiorców danych:

3.2.1. Twoim ubezpieczycielom i profesjonalnym doradcom w celu zarządzania ryzykiem, profesjonalnego doradztwa lub dochodzenia, egzekwowania lub obrony roszczeń prawnych;

3.2.2. Transakcje finansowe związane z zakupem towarów w serwisie mogą być przetwarzane przez naszych dostawców usług płatniczych. Naszym dostawcom usług płatniczych ujawniamy dane dotyczące Twoich transakcji finansowych wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji transakcji płatniczych, zwrotu pieniędzy i rozpatrywania reklamacji;

3.2.3.  W celu świadczenia określonych usług możemy przekazywać Twoje dane osobowe innym usługodawcom, takim jak firmy kurierskie, dostawcy usług serwerów i ich utrzymania, dostawcy usług poczty elektronicznej, wysyłki newsletterów, przeprowadzania ankiet.

3.3. Korzystamy wyłącznie z tych usługodawców, którzy wdrożyli/zobowiązują się do wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych zapewniających odpowiedni poziom bezpieczeństwa przetwarzania danych odpowiadający ryzyku naruszenia praw lub wolności osób fizycznych, których dane będą przetwarzane zgodnie z art. umowa powierzenia przetwarzania danych, a przetwarzanie danych spełnia wymogi ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.

3.4. Możemy przekazywać Twoje dane osobowe nie tylko w przypadkach, o których mowa powyżej, ale także w celu wypełnienia ciążących na nas obowiązków prawnych, a także gdy będzie to niezbędne do ochrony interesów Twoich lub innych osób. Dla celów marketingu bezpośredniego możemy za Twoją zgodą przekazywać dane osobowe naszym partnerom świadczącym dla nas usługi marketingowe.

3.5. Odbiorcy danych, o których mowa w niniejszym paragrafie, mogą mieć siedzibę także poza granicami Republiki Litewskiej, Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Twoje dane osobowe będziemy przekazywać wyłącznie podmiotom trzecim, które spełniają wymogi ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.

4. Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe

4.1. We wszystkich przypadkach przechowujemy dane osobowe nie dłużej, niż jest to konieczne do osiągnięcia określonych celów. Szczegółowe informacje na temat okresów przechowywania danych osobowych znajdziesz w części „Jak wykorzystujemy Twoje dane osobowe” niniejszej Polityki prywatności.

5. Komunikacja marketingowa

5.1. Za Twoją zgodą będziemy przesyłać Ci komunikaty marketingowe drogą e-mailową, SMS-ową, dzwoniąc na podany przez Ciebie numer telefonu, abyś mógł zapoznać się z naszymi nowościami oraz zapoznać się z naszymi produktami i je odnaleźć.

5.2 W każdej chwili możesz zrezygnować z komunikacji w ramach marketingu bezpośredniego:

5.2.1. pisząc na adres info@silnetradycje.pl lub korzystając z linku rezygnacji z subskrypcji znajdującego się w wiadomości e-mail lub podczas czatu;

5.2.2. kontaktując się telefonicznie z naszym przedstawicielem;

5.3. Jeśli zrezygnujesz z komunikacji w ramach marketingu bezpośredniego, zaktualizujemy ustawienia przetwarzania Twoich danych osobowych, tak aby nie otrzymywać już komunikacji w ramach marketingu bezpośredniego.

5.4. Informujemy, że sklep internetowy www.flerajums.lt stanowi wspólną sieć różnych powiązanych ze sobą usług, dlatego aktualizacja danych osobowych przetwarzanych w naszych systemach może zająć kilka dni. Dlatego przez pewien czas, podczas przetwarzania Twojej prośby o rezygnację z otrzymywania wiadomości marketingu bezpośredniego, możesz nadal otrzymywać wyżej wymienione wiadomości.

5.5. Jeśli zrezygnujesz z komunikacji w ramach marketingu bezpośredniego, informacje o zamówionych usługach (na przykład informacje o najnowszych zamówieniach) będą nadal dostarczane.

6. Twoje prawa

6.1. W tej części Polityki prywatności dokonamy przeglądu Twoich praw przewidzianych w przepisach o ochronie danych. Niektóre prawa obejmują wiele aspektów, dlatego w niniejszej Polityce Prywatności przedstawiamy tylko te najważniejsze. Zalecamy zapoznanie się z odpowiednimi przepisami prawa oraz wytycznymi organów nadzorczych w celu uzyskania wszelkich informacji na temat tych praw.

6.2. Jeżeli chcesz skorzystać ze swoich praw, masz pytania dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych lub realizacji przysługujących Ci praw, napisz do nas na adres info@silnetradycje.pl. Mamy prawo odmówić udostępnienia przetwarzanych przez Ciebie danych osobowych, jeżeli zaistnieją określone w przepisach prawnych okoliczności, w których dane osobowe nie są podawane.

6.3. Przysługują Ci następujące prawa związane z ochroną danych osobowych:

6.3.1. Prawo do otrzymania informacji o przetwarzaniu danych osobowych. Informujemy o przetwarzaniu Twoich danych osobowych w momencie zbierania danych. Zawsze możesz go także znaleźć w niniejszej Polityce Prywatności lub uzyskać pisząc na adres info@silnetradycje.pl.

6.3.2. Prawo dostępu do Twoich danych osobowych, które przetwarzamy. Masz prawo otrzymać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe. Gdy przetwarzamy Twoje dane osobowe, masz prawo zapoznać się z przetwarzanymi danymi osobowymi oraz informacjami o ich przetwarzaniu, takimi jak cele przetwarzania danych osobowych, kategorie danych osobowych, odbiorcy danych osobowych itp.

6.3.3. Prawo do żądania poprawienia przechowywanych przez nas danych osobowych. Masz prawo do sprostowania swoich danych osobowych, które są nieprawidłowe oraz, w zależności od celów przetwarzania, do uzupełnienia niekompletnych danych osobowych.

6.3.4. Prawo do usunięcia danych osobowych. Z prawa tego możesz skorzystać gdy:

(i) dane osobowe nie są już niezbędne do osiągnięcia celów, dla których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;

(ii) cofasz zgodę i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych;

(iii) nie wyrażasz zgody na przetwarzanie danych osobowych w prawnie uzasadnionym interesie naszym lub strony trzeciej;

(iv) dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego,

(v) dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem;

(vi) dane osobowe muszą zostać usunięte zgodnie z obowiązującymi nas wymogami prawnymi. Zwracamy uwagę, że w niektórych przypadkach nie będziesz mógł skorzystać z tego prawa ze względu na obowiązujące wyjątki. Wyjątki te obejmują przypadki, gdy przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne w celu:

a) korzystać z wolności wypowiedzi i informacji;

(b) w celu wywiązania się z naszych zobowiązań prawnych; lub (iii) dochodzić, egzekwować lub bronić roszczeń prawnych.

6.3.5. Prawo do ograniczenia przetwarzania Twoich danych. Z prawa tego można skorzystać w następujących przypadkach:

(i) gdy kwestionujesz prawidłowość danych osobowych;

(ii) gdy dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, ale nie chcesz, aby zostały usunięte;

(iii) gdy dane osobowe nie są już potrzebne do celów, dla których je przetwarzamy, ale żądają ich Państwo w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, lub

(iv) Nie wyrażasz zgody na ich przetwarzanie na podstawie prawnie uzasadnionego interesu naszego lub strony trzeciej, do czasu sprawdzenia podstawy Twojego sprzeciwu. Po ograniczeniu przetwarzania danych osobowych możemy w dalszym ciągu przechowywać Twoje dane osobowe, ale nie będziemy ich dalej przetwarzać, za wyjątkiem:

a) za Twoją zgodą;

b) w celu zgłoszenia, dochodzenia i obrony roszczeń prawnych;

c) w celu ochrony praw innych osób fizycznych lub prawnych, lub

d) ze względu na ważny interes publiczny.

6.3.6.  Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Możesz skorzystać z tego prawa w dowolnym celu, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją, ale tylko w zakresie, w jakim wykorzystujemy dane dla prawnie uzasadnionych interesów naszych lub strony trzeciej. Jeżeli wyrazisz sprzeciw, nie będziemy już przetwarzać danych osobowych, z wyjątkiem przypadków, w których możemy wykazać, że dane są przetwarzane z ważnych prawnie uzasadnionych powodów, nadrzędnych wobec Twoich interesów, praw i wolności, lub w celu dochodzenia, egzekwowania lub obrony roszczeń prawnych i/lub uzasadnione nasze wymagania.

6.3.7. Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych na potrzeby marketingu bezpośredniego (w tym profilowania na potrzeby marketingu bezpośredniego). Jeżeli nie wyrazisz na to zgody, nie będziemy już przetwarzać Twoich danych osobowych w tym celu.

6.3.8. Prawo do przenoszenia danych. Będziesz mógł skorzystać z tego prawa w przypadkach, gdy przetwarzamy Twoje dane osobowe w sposób zautomatyzowany (komputery itp.), a podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:

(i) zgodę, lub

ii) wykonania umowy lub czynności dokonanych na Twoje żądanie przed zawarciem umowy.

6.3.9. Prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. W przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest zgoda, masz prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych do czasu jej wycofania.

7. Pliki cookies/statystyki

7.1. Nasza witryna, podobnie jak wiele innych, również wykorzystuje pliki cookies. Są to małe pliki danych zapisywane na Twoim komputerze, które pomagają nam szybciej i bardziej niezawodnie dostarczać treści. Kiedy odwiedzasz lub korzystasz z naszych stron internetowych, a także podczas korzystania z naszych usług, aplikacji, narzędzi lub kanałów komunikacji, my lub nasi autoryzowani usługodawcy możemy używać plików cookie, aby pomóc nam lepiej, szybciej i bardziej niezawodnie służyć Ci, a także w celach reklamowych . Pliki cookie są zazwyczaj krótkotrwałe (jeden dzień, tydzień lub jeden miesiąc), ale w niektórych przypadkach mogą trwać do jednego roku.

7.2. Zwykle w plikach cookies nie są przechowywane żadne informacje umożliwiające bezpośrednią identyfikację tożsamości użytkownika, jednak przetwarzane przez nas Twoje dane osobowe mogą być powiązane z korzystaniem przez Ciebie z komputera lub innego urządzenia, w tym z przeglądaniem stron internetowych oraz innymi informacjami uzyskiwanymi i przechowywanymi za pomocą plików cookies .

7.3. Możesz usunąć wszystkie pliki cookies znajdujące się już na Twoim urządzeniu; ponadto możesz ustawić większość przeglądarek tak, aby uniemożliwiały instalację plików cookie. Jeśli jednak to zrobisz, może zaistnieć konieczność ręcznego wprowadzenia preferowanych ustawień przy każdej wizycie na stronie. Ponadto niektóre usługi i funkcje mogą nie działać.

7.4. Możemy współpracować ze stronami trzecimi (powszechnie określanymi jako dostawcy usług), którzy za naszą zgodą mogą umieszczać pliki cookie stron trzecich na stronach internetowych lub w naszych obszarach usług, aplikacjach i narzędziach. Dostawcy tych usług pomagają nam służyć Ci lepiej, szybciej i bardziej niezawodnie. Pliki cookie stron trzecich podlegają politykom prywatności stron trzecich i nie ponosimy odpowiedzialności za praktyki dotyczące prywatności plików cookie stron trzecich.

7,5. Stale udoskonalamy naszą stronę internetową i staramy się, aby korzystanie z niej było jak najłatwiejsze. Dlatego też musimy wiedzieć, które informacje są najbardziej istotne dla osób odwiedzających witrynę, jak często się łączą, z jakich przeglądarek i urządzeń korzystają, jakie treści czytają najczęściej, z jakich regionów pochodzą – tak więc podobne dane demograficzne i statystyczne są Zebrane.

7.6. Serwer, na którym znajduje się nasza witryna internetowa, może również rejestrować żądania kierowane do serwera (adres otwieranej witryny internetowej, urządzenie i przeglądarka, z których korzystasz, adres IP i czas połączenia). Dane te wykorzystywane są wyłącznie w celach technicznych – w celu zapewnienia prawidłowego i bezpiecznego działania serwisu oraz w celu zbadania ewentualnych naruszeń bezpieczeństwa. Podstawą gromadzenia i wykorzystywania tych danych jest nasz prawnie uzasadniony interes polegający na zapewnieniu dostępności technicznej i bezpieczeństwa naszej strony internetowej.

8. Przetwarzanie danych osobowych dzieci

8.1. Przetwarzanie danych osobowych małoletniego na podstawie zgody w celu świadczenia usług społeczeństwa informacyjnego jest zgodne z prawem, jeżeli małoletni ukończył 14 lat. Jeżeli małoletni nie ma ukończonych 14 lat, takie przetwarzanie jest legalne tylko w przypadku, gdy rodzice lub opiekunowie małoletniego wyrazili zgodę lub pozwolili na przetwarzanie danych, zatem:

i) jeśli nie masz ukończonych 18 lat, ale ukończyłeś już 14 lat, korzystając z usług naszego serwisu, potwierdzasz, że posiadasz zgodę swoich rodziców, opiekunów na udostępnienie Spółce Twoich danych osobowych;

ii) jeśli nie masz ukończonych 14 lat, możesz korzystać z usług i treści naszej witryny internetowej wyłącznie za zgodą rodziców lub opiekunów, którzy wyrazili zgodę Spółce.

8.2. Jeżeli będziemy mieli uzasadnione podejrzenia, że ​​przetwarzamy dane osób młodszych niż wiek określony w niniejszym paragrafie, usuniemy dane tych osób z baz.

9. Zmiany w Polityce Prywatności

9.1. Niniejsza Polityka może być aktualizowana przez Spółkę, o czym Kupujący jest informowany o zmianach drogą e-mailową.

9.2. Wierzymy, że rozumiesz, iż dalsze korzystanie z serwisu po aktualizacji Polityki potwierdzasz zapoznanie się z treścią Polityki i nie wyrażasz sprzeciwu wobec wprowadzonych zmian.

9.3. Jeżeli którekolwiek postanowienie Polityki zostanie uznane za nieważne lub niemające zastosowania, postanowienie to nie ma wpływu na zgodność z prawem i ważność pozostałych postanowień Polityki. Niniejsza Polityka obowiązuje od dnia jej opublikowania w Serwisie.

10. Jak się z nami skontaktować

10.1. Zawsze chcemy poznać opinie naszych klientów i jesteśmy gotowi odpowiedzieć na wszelkie pytania.

10.2. Nie wahaj się z nami skontaktować, jeśli:

10.2.1. masz jakieś pytania lub uwagi dotyczące niniejszej Polityki prywatności;

10.2.2. chcesz, żebyśmy przestali wykorzystywać Twoje dane osobowe;

10.2.3. chcesz skorzystać z praw określonych w Polityce Prywatności lub złożyć reklamację.

10.3. Zgłoszenia można dokonać pod adresem e-mail info@silnetradycje.pl.